برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

برسام بهونه ی قشنگ ما برای زندگی

بدون عنوان

1393/7/18 20:18
نویسنده : مامان برسام
144 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هستی من  امید زندگی برسام نازم تو تمام هستی و زندگی من و بابایی هستی.هر روز

صبح به امید دیدن روی ماه تو چشم باز می کنیم و شب به امید فردایی دگر برای با تو بودن

چشم می بندیم.تقریبا پنج ماه است که از بهشت به روی زمین اومدی ولی هنوز

اسمانی هستی.فرشته کوچک خوشبختی این چه نازیست که در نگاهت میبینم و این چه

نیازیست در من برای با تو بودن.پسرم خورشیدم روشنایی بخش هستی ما .اونقدر عزیزی 

که از نوشتن اندازه اون ناتوانم.عاشقانه دوستت داریم 

پسر  زیبا روی من از ان زمان که وجودت در وجودم گره خورد حس مادری در من به

جوشش  افتاد لحظه ای بی تو برایم محال است.و تو چه عاشقانه مهرت را با بی زبانی به

ما ارزاتی می کنی با بوسه هایت با نگاهت .نازنینم هرگز غمت را نبینم .عاشقانه هایم را

برایت می نویسم تا بدانی چقققققدر عاشقت هستم.         

                                                 

 

فرشته زیباروی مامان اینجا چهار ماه و چهار روز ته  لالا کردی و داری با فرشته ها بازی

میکنی .ارزو میکنم همیشه رویاهات رنگی باشه نازدونه من

 

پسر نازم ببین چقدر کوچولو بودی .قلب کوچولوتم اندازه مچ دستت.من قربون اون دستای

کوچولوت بشم عزیز دلم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

نی نی عکس
18 مهر 93 23:01
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/